4.4.07

Long time, no see

Pole ammu näinud, või mis? Palju-palju on rääkida ja ma olen ilmselgelt liiga laisk, et seda teha, kuid... Kuid siiski.

Koolivaheaeg. Kõige viimane koolivaheaeg minu elus ning ka kõige lühem.
Madisega käisin kinos (animefestival, http://www.kino.ee/anime) kaks korda ("Mahou no takkyuubin" ja "Tonari no Totoro") ja vanima õega ühe korra ("Gedo senki"). Muljetaksin, aga sellest on liiga palju aega möödas. Kes huvi tunneb, see küsib ise.

Neljapäeva hommikupoole sain bussijaamas kokku Alisaga, kellega rändasime paar tundi mööda vanalinna ja põlatud Viru Keskust, tore oli, Alisa on armas. ^.^
Ja... ja oligi vaheaeg läbi.
Ja nüüd on põrgu käes. Eksamid ja äriplaan ja... Ja kõik on nii jube hirmus. Ja see on ka hirmus, kui silmarõõmud oma ilusa juukselaka maha ajavad. Oeh. -.-

Eile ma vaatasin üle pika aja üht üsna võigast loomapiinamisfilmi. Ma vaatan neid selleks, et ma ei unustaks. Kuid peab tunnistama, et tekst, mis antud filmile peale loetud oli, oli hea. Et ma aga ei suutnud end sundida vaatama rohkem kui ~20 min filmist, tean ma sellest õnneks/kahjuks vähe. Kunagi, kui mulle jälle hakkab tunduma, et inimesed on ilusad ja head, vaatan jälle natuke. http://video.google.com/videoplay?docid=-5385262562200813379
.

Kommentaare ei ole: