22.10.07

Jälle esmaspäev

"Jeeesssss! Täna on esmaspäev!!!" kisab Karl (Mihkel XD) keset TLÜ koridori. Nii see on. Täna oli üliilus ilm ka. ^.^

Põhimõtteliselt pole mul mitte midagi uut rääkida (peale selle, et 2. novembril toimub taas Anime Party ja seekord ma ju ometi pean minema - ehk siis - otsin kaaslasi), nii et... Postituse sisuks on tänased õppejõu-tsitaadid. Enjoy.

* * *
M.L.: "Mida teha, kui asjad ei taha kontrolli alt välja minna?"
M.L.: "Mis veel, kuidas teda ära tunda? No, närib kilpi."
M.L.: "Näiteks on mingi invaliidide kohtumine. Ja ta saadab neile puhkpilliorkestrikomplekti ja sedeli: "Te peate olema rõõmsad!""
M.L.: "Nimede panemine. Laeva nimeks pannakse "Purunematu", lastakse vette, ministriproua virutab shampusepudeli vastu laeva, laeva sisse tuleb suur auk. Lähevad siis koju ja siis on mingi õudne jama poolteist tundi. Tehakse uus laev, nimeks pannakse "Uppumatu". Ministriproua virutab shampusepudeli vastu laeva - kõik ootavad, hing kinni. Laev jääb terveks, sõidab vette ja vajub põhja."
M.L.: "Pseudoküsimused. "Palun, kas sa ei saaks mulle ulatada soolatopsi?" Mind kõige vähem huvitab tema suutlikkus ulatada mulle soolatopsi!"
N-sensei: (muiates) "Joel-san, käed laua peale ja ei mängi!"
N-sensei: "Kui te mu välja vihastate, siis ma lähen ja joon... kohvi."
.

Kommentaare ei ole: