12.11.07

Meeleolukõikumised

Mnjah. Mul õnnestub iga päev kümmekond korda armunud pilguga ringi vaadata ja õhata, et kõik on nii suurepärane ning samapalju kordi end pealaest jalatallani mustikasiniseks vihastada.

Täna käisin ma esimest korda oma uute saabastega ringi. Täitsa minu saapad on.

* * *
.
N-sensei: Küpsiserebased. Keraamilised kährikud.
M-sensei: (rõõmsalt) "Teie jaoks on väga lihtne... eksida."
M-sensei: "Benkyou shimashou... ne? ^.^" (~"Õpime siis kõik kenasti ära... eks?" + õudselt nunnu animekiisunägu, mille peale kõik tudengid üles sulasid.)
L.K.: "Ilus... tatami." (Filmiajalugu, ekraanil käib juba pikemat aega ühe naisterahva vägistamine. Tatami on see põrandamatt siis.)
M.L.: "Või näiteks nagu saab märkida seksuaalset orientatsiooni nooltega, et kuhu saab keerata ja kuhu mitte."
M.L.: "Tahab ninaga rääkida, aga see nina on väga tähtis nina. Ja üldse nad hakkavad erinevates departemangudes tööle. Otsin oma poolt, oma nina, aga nina on ise oma nina."
M.L.: "Naise armastuse pärast tülitsedes on terveid sõdu maha peetud. Terve see Trooja sõda - mingi muti pärast!"
.

4 kommentaari:

shin(anai) tako! ütles ...

Aga.. homme pole Aasia- ja Araabiamaade ajalugu..


WAFFERS!

Pisike pood ütles ...

Oops.
Waffwaffwaff...

Anonüümne ütles ...

Vahvleid. Vahvleid. Vahvleid!

Pisike pood ütles ...

Ma ei julge kooli tullagi nii, jooksete mu pikali veel.