9.3.08

Kindlad märgid sellest...

...et jaapani keele õppimine mu aju nässu keerab:

1) Vaatasin mingit sushivideot natuke aega. Siis kustutasin arvutist laule ära, muuhulgas The Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds, mis kahjuks mind kohe pärast seda kummitama hakkas. Lähen kööki ja ümisen omaette ja siis ühel hetkel avastan, et ma olen terve selle aja laulnud: "Sushi in the sky with diaaamonds...".

2) Vaatasin animed ja all oli tõlge: "You did it for my sake?". Siis ma püüdsin 5 sekundi jooksul välja mõelda, mille poolest selle tüübi sake (riisiviin) nii hea on, et selle pärast kõiksugu asju tegema peaks. Siis jõudis kohale, et asja pidi lugema: "juu did it foor mai seik?".

3) Kaksikul oli oma toaseinale maalimise ajal MSN-is personal message "seina sodimas". Mõtlesin tükk aega, miks tal sealt lõpust U-täht puudu on. Jaapani keeles on tegusõnade oleviku lõpp "-masu" (tabemasu (söön), nemasu (heidan magama)...).

4) Mul on vahel vastupandamatu soov iga teine ingliskeelne sõna katakanas üles kirjutada ja seda siis hääldada üritada. Fantasuchikku.
.
5) Jaapani kultuuri ja kirjanduse eksamite aeg. MSN.
Ari-chan says: ma tegin senini kordamiskonspekti
Ja mina püüdsin mitme sekundi jooksul paaniliselt välja mõelda, kes on Senin (Luuletaja? Munk? Õpetlane? o.O) ja miks ma temast kuulnudki ei ole. Ari tegi lihtsalt seniajani/senikaua konspekti.

*muigvel*
.

3 kommentaari:

Jaak ütles ...

lucy meeldib mulle rohkem Hyde esituses:D aga sake oli naljakas:D

Pisike pood ütles ...

^.^

Anonüümne ütles ...

for fuck sake...