31.10.08

病気

Et siis... Alates eelmisest reedest (epic system crash) olen ma elanud peamiselt MSN-ist, kuumast teest, Fervexist ja D'espairsRay'st. Mul on haige olemisest nii kõrini, kui üldse olla saab. Tegelikult ei ole asi üldse nii hullgi, ma lihtsalt pole enam harjunud haige olema. Oleks ma siis usinalt õppinudki sel nädalal, aga sellest ei tulnud suurt midagi välja, sest mu aju on erinevate medikamentide mõjul meeldivalt tuim olnud. Tervekssaamiseks on aega kolm päeva, sest koolist puudumist ma endale lubada ei kavatse.

Kolmapäeval läksin ma juuksuri juurde ja lasin ennast punaseks värvida. Ainult, et see punane on mingi ebamäärane roosakas oranzh, mida ma südamest vihkan. Kui ma enne ära ei jõua surra, siis lähen järgmisel nädalal poodi juuksevärvi ostma. -.-

P.S. Hizumi, märri mii. <3

P.P.S. Kas tramm käib juba?
.

5 kommentaari:

Mirju ütles ...

Jah, tramm käib juba. Kusjuures, see hakkaski õigel ajal (25. oktoober) uuesti tööle.
Amazing.

Kiiret paranemist, kallis

Mirju

Pisike pood ütles ...

<3

shin(anai) tako! ütles ...

Höö, ma ei jõudnudki selle raamatuni. ToT

I wanna see yer hair! D:

Karl Läll ütles ...

Tramm käib - tramm käib. Aga siiski on tore jala käia. Bachmanni reklaamipsü on üle hinnatud. Sul pole seda vaja. Kui sa just üheskis loengus ei käinud.

Anonüümne ütles ...

Ma olin ka sel ajal haige. 5 päeva järjest valutasin pead ja nina tilkus. Gripijoogid, auruvannid, raviteed, soolakotid, ninatilgad päästsid mu. Lõpuks.