19.12.09

Ei ii-al ar-mas-ta!

...
Kui peaksin saama siiski mehe,
küll mina teda õpetan!
Hoplaa-hoplaa-hopp-hopp-hopp!
Tal panen päitsed pähe ja
teda hobuks välja koolitan!
Hoplaa-hoplaa-hopp-hopp-hopp!
Sest mina olen harjun'd oma hobuga,
mu hobu sõna kuul'nud,
mu mees peab seda ka!
...
.
(Komtess Adelheid von Schönbergi kuplee)
.

2 kommentaari:

Tho ütles ...

Räägi lähemalt, miks ja kuidas ja kus sa nii huvitava asja otsa komistasid, ja ehk ka seda, kuhu ma pean minema ja mida ma pean tegema, et minuga ka nii juhtuks? (Pea peal seista ei oska, aga prääksuga kykke võin hädatarviduse korral teha)

Pisike pood ütles ...

Haha, õde saatis kunagi selle laulu mulle ja aeg-ajalt tuleb see mingites suvalistes situatsioonides väga suvaliselt mulle jälle meelde. Kui suur huvi on, küsi laulu MSNis. :3