25.9.10

Kuidas Instru endale püsikliendid saab

Täna ma jõllitasin Magistralis õudusega Instrumentariumi nunnut optometristi-müüjaneiut, kes mulle uhkusega teatas, et vähe sellest, et nad kirjutavad tänapäeval alati välja 100% korrektsiooniga prillid (sest "tendents on selline, et neid tahetakse"), kirjutavad nad noortele tihti lausa 120% korrektsiooniga prillid välja.
.
Tule, Jumal, appi!
.
Sellele eelnes pisike seiklus, mille jooksul ma ütlesin neile kokku neli korda, et ma ei taha ja mul ei ole vaja nii tugevaid prille, kui nad mulle välja kirjutasid (sest mul tõesõna ei ole vaja kuue meetri pealt ajalehte lugeda), aga nad tellisid ikkagi needsamad ja andsid mulle kaks nädalat tagasi kaasa, et "äkki harjun". Kolmel erineval korral (kui esimest korda kontrollis käisin, kui prillid kätte sain, ja kui uut aega kinni läksin panema) öeldi, et vajadusel klaaside vahetamine on tasuta, sest "siis on meie viga". Noh, pärast väikseid peavalusid ja vastikult lainetavat pilti käisin täna teist korda sealsamas ühe teise optometristi juures kontrollis, sest tahtsin nõrgemaid klaase, ja nunnu tüdruk ütles nukral toonil, et sai ikkagi samasugused numbrid.
"...Selles ma ei kahtlegi. Aga ma räägin, et mul ei ole vaja nii tugevaid, sest ma ei kanna neid väljas niikuinii ja kasutan neid praktiliselt ainult arvuti taga istudes."
"Hm... Kas teile sobib see, kui ühe klaasi hinna maksate teie ja siis teine on tasuta? Sest tegelikult see pole meie viga, numbrid on ikkagi õiged."
.
...
.

Kommentaare ei ole: