24.12.12

Kassid, oravad ja muud loomad

Istume Blaze'iga Starbucksis ja meie kõrval istub suurem seltskond politseinikke, vormid seljas ja relvad vööl. Hihihi. Eelmine kord, kui me siin olime, tõi teenindajaneiu meile tasuta topsi kakaod lihtsalt sellepärast, et tal sai just uus kannutäis valmis. Natukese aja pärast hakkas mängima üks minu kõige lemmikumatest lauludest, mida ma kunagi raadiost kuulnud ei ole. Nii et siin - Kanadas/Starbucksis - on täitsa tore.

Kassid!

Meil on siin kaks kassi, kes kannavad mõlemad kellukestega trakse. Triibuline Seska, kes on paar aastat vana ja hüperaktiivne ja mängib iga väikese paberitükiga, mis ta põrandalt leiab:





















 
Ja üleni must Sabra, kelle kihvad alati välja paistavad (aga mitte fotodel):

















Sabra on kümneaastane ja üldiselt väga vaikne, aga jookseb mulle alati valjult näugudes vastu, kui ma alumisele korrusele lähen ning üritab mulle igal võimalikul ja võimatul hetkel sülle ronida. Sealjuures küünistab ta mind alati üsna põhjalikult.

Oravad!

Oravaid näeb siin mitu korda päevas ja nad on erinevat tooni hallid, mitte punakaspruunid nagu Eestis. Neljapäeval vaatasime, kuidas helehall orav mööda männitüve tumehalli oravat taga ajas:
















Muud loomad!














...Kuna ma olin esimesel õhtul pärast siia jõudmist peaaegu koomas, ei märganud ma siis neid tegelasi ega ka eriti midagi muud. Need on voodi peatsis oleva lauakese peal, nii et ma avastasin järgmisel hommikul, et olin öö otsa juukseidpidi kellegi koljudes maganud. Blaze sai need kunagi oma bioloogiaõpetajalt, kes oli plaaninud need ära visata.

P.S. Mu Twitter ei tööta siin, ma ei tea, kas asi on Starbucksi wifis või milleski muus. Aga et te siis teaksite.

3 kommentaari:

tako ütles ...

Millal teist pilte saab!

geku ütles ...

-.-

Aga me oleme ühel pildil koos Sabraga.

tako ütles ...

See ei loe..