17.10.08

gekule meeldivad väikesed poisid

Eriti, kui nad mind trollisõidu ajal lõbustavad. Täna seletas trollis üks pisike tüüp teisele: "Tead, kuidas piraadi eest põgeneda? Esiteks on tal puujalg. Tavaliselt. Nii et sa võid puu otsa ronida, siis ta ei saa sind kätte. Teiseks on tal tavaliselt silmaklapp, nii et ta ei näe eriti hästi." Ja mina itsitasin oma salli sisse. Natukese aja pärast ohkas üks poistest: "Mida ma küll ilma sinuta teeksin?" Vastust ma kahjuks ei kuulnud. Aga üldiselt ajasid nad kummaliselt täiskasvanulikku juttu ja kasutasid kummaliselt täiskasvanulikku sõnavara. Mitte halvas mõttes, vaid nad lihtsalt kasutasid selliseid väljendeid ja sõnu, mida ma pole varem mingi 8-aastase suust kuulnud. Näiteks sõna "konkureerima". Midagi oli veel, aga see oli nii suur sõna juba, et mulle ei jäänud meeldegi. Kummaline.

Ja Y-sensei sööks aastaringselt verivorsti pohlamoosiga. ^.^ Nunnu.
.

Kommentaare ei ole: