15.10.08

Decadence

Eile oli selles suhtes üsna huvitav päev, et... mina, Ari ja Mirju tulime kõik täiesti juhuslikult kooli musta-valgetriibuliste kampsunite/pluusidega. Okei, Mirju oma oli tumesinise-valgetriibuline, aga see ei muutnud tõtt-öelda mitte midagi. Ilmselgelt veedame me liiga palju aega koos, aga seda aega ei vahetaks ma mitte millegi muu vastu, sest ma armastan neid nii väga. Igastahes oli meil Mirjuga nalja nabani ja Ari hiilis mööda seinaääri ja postitaguseid ning tegi nägu, et ta ei tunne meid. Haa. Kui ma nüüd tahan oma musta-valgetriibulisi pluuse-kampsuneid kanda, pean ma Arile millalgi öösel saatma SMSi sisuga: "Panen triibulise."

Täna tulin ma kodust natukene hiljem välja kui tavaliselt ning siis selgus, et päev, mil Vabaduse väljak suletakse, on TÄNA. Seisin trollis 45 minutit, sellest 25 minutit möödus kolme peatuse vahel. Ma mõtlesin, et lähen hulluks. Siis helistas Ari ja ma üritasin oma telefoni kätte saada ning selle käigus pillasin ma oma uue ja isetehtud ja imeilusa koti trollipõrandale. Ma lihtsalt vaatasin seda paar sekundit ja tundsin kohutavat kurbust. Oeh. Lõpuks sain ma üsna poolsurnud olekus trollist välja ja kappasin kooli poole. Jõudsin higiselt-hingeldavalt kohale kell 10:01, ütlesin garderoobitädile tere ja siis otsustasin mitte jaapani keele tundi minna, ehkki ma veetsin terve eilse õhtu koduseid töid tehes. Aga ma kardan hilinemist. Läksin rahulikult välja tagasi ja jalutasin natuke. Nekoichibasse. Hiljem ütlesin garderoobitädile uuesti tere ja kobisin aatriumisse istuma. Tulid Ari ja Mirju, siis Herman ja Kristen. Häng-häng-häng. Ja soovides poistega koos aega veeta läksin Krisi ja Hermaniga sushit ostma ja siis Hermani juurde. Vaatasime Youtube'ist videosid ja mingit filmi ning rääkisime eksistentsialismist, vägivallast, unenägudest ja animest.

Viimane ports M.Yoffe tsitaate ka:
"We'll... will... well... deal... will... deall... well... hrblrgh. We'll deal with..."
(STEB) "And my son keeps complaining like he doesn't get it. Now I've beaten it into his head."
(Random strange-looking dude wanders into the wrong classroom, causes some fuss and then leaves.) "...Is he for real?"
"For example, if you say, "Eating children is good," you probably mean that eating children is not really very good."
"I don't know if they're for real or not. His liver is probably about to explode."
(There's not enough copies of the exam questions.) "Maybe you can copy them from someone who has them. Like sharing. *big, cute smile* Like, "Hey, I have the questions, you can make a copy." *continuous cute smile*"
"Poor Aivar."
(The video won't play.) "Yes! Yes! ...Almost! ...Oh. Ooh! ...Oooohh... Uuhhh..."
(The video won't stop playing.) "Go away! *sad face* Go away!"
"The Dresden Dolls are not from Dresden, they're from Boston, so you already look at everything they do with some suspicion."
Yoffe: "Did you have any questions?" --- geku & Ari: "Uhh... No..." --- Yoffe: "So you're just hanging out?" --- geku & Ari: "Uhh... Yeah." --- Ari: "We just enjoy your company." --- Yoffe: "Aw, likewise. You're welcome to stay here and wait for Aivar with me." --- geku & Ari: "Okay!"
"Like that creepy guy in Lord of the Rings. The one who played the hobbit." (Ari: "Elijah Wood.") "...Yeah. He totally creeps me out. He's just so creepy!"

Aga nüüd ta läks ära. Ja meie igatseme tema järele, sest ta on nii... nii... Yoffe.

.

Kommentaare ei ole: