1.1.13

Igasuguseid vaateid

Igal pool on siin suured puud ja metsajupid, kõik on ilus ja avar ja roheline. Majad ja aiad on korras ja kenad. Mina keksin ringi ja küsin muudkui: "Mis puu see on?", "Aga mis põõsas see on?", aga Blaze ei tea mitte ühtegi.



















 












 













Mingid künkad on igal pool. :3 Vahel on need künkad lumised ja vahel udused ja siis on nad eriti ilusad.






















Roheline (st siin valge) valgusfoorituli jalakäijatele süttib umbes kaheks sekundiks. Niipea, kui ma olen sõiduteele astunud, hakkab vilkuma punane tuli ja siis vilgub terve selle aja, kui ma teed ületan, mis on minu jaoks tohutult ärritav ja ebaloogiline. Aga see-eest ükskord ristmikku ületades lendas parv metshanesid paari meetri kõrguselt üle mu pea. Nagu päris!

Starbucks, mille wifi pärast me paar korda nädalas siin käime:













Ja nende imelised koogipallidpulgaotsas ehk cake pops:
























































Täna saime me ühe tasuta, sest kokk tegi ühe kogemata natuke katki. Glasuuri sees oli mõra.

Üks minu lemmikpilte lähedalasuvast pargist:













Ja kohalikud šokeeritud nägudega pistikud:



















D:

Üheks päevaks tuli käputäis lund ka maha:














Toredat uut aastat!

2 kommentaari:

Ari ütles ...

Geku! Ilusat ja õnnelikku uut aastat sulle ja Blaze'le! Gomen, et ma alles praegu soovin! Igatsen sind. Loodan, et sa veedad oma aega lõbusalt.

Püüan juba jaanuaris lõpuks tööle saada, et Tallinnasse kolida, siis saame rohkem kohtuda. <3

geku ütles ...

Igatsen sind ka, ilusat uut aastat! <3