1.1.13

Warhammer ja muu

Eelmise reede veetsin ma vaadates, kuidas kümme meest Warhammerit mängivad. Kolme mehe nimi oli Paul ja kolme nimi oli Jeremy. Jeremy number üks nägi välja täpselt nagu noor Clint Eastwood ja Paul number üks võttis endale õilsa ülesande tekitada minus huvi Warhammeri vastu, söötes mulle erinevate armeede koodekseid ette, kuni mulle üks - WH: The Empire - lõpuks silma jäi. Sest neil on suksud. Ja muud loomad.












 

(pildi allikas: battlegroundhobbies.blogspot.com)

Mu huvi ilmselt piirduks erinevate mudelite kogumise ja värvimisega ja mängimiseni ma ikkagi ei jõuaks, aga üldiselt selline tugev DIY aspekt kogu asja juures mulle väga meeldib ja kas või mängulaudadele ehitatud maastike mõned elemendid olid minu meelest täiesti geniaalsed.



































 
See suitsupahvak üleval, mida õhkulastud tankidele asetada, oli Paul number ühe tehtud. Traadist ja vatist ja spreivärvist. Selle sees oli väike vilkuv lambike ja see nägi vägagi tõeline välja, kui mõõtkava välja arvata. :3

Muidu mängib Blaze mänge või värvib oma mänguasju Warhammeri mudeleid, mina õpin jaapani keelt või me mõlemad loeme või vaatame telekat. Kui mul õppides igav hakkab, sodin ma vahelduseks ettejuhtuvatele pindadele.


















 


Mehehehee.

Kommentaare ei ole: